Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja

Organami szkoły są:

  • Dyrektor szkoły.
  • Rada Pedagogiczna.
  • Samorząd uczniowski.
  • Rada Rodziców.

W szkole funkcjonuje:

Biblioteka

czynna w dni nauki szkolnej w godzinach 8:30 – 14:30 – sala 5 (parter)

Pedagog

Alicja Piątkowska – pokój nr 102a (1 piętro)

godziny pracy:

  • wtorek 8:00 – 12:00,
  • czwartek 11:30 – 15:30; 15:30 – 16:30,
  • piątek 11:00 – 14:00.

Ewelina Krzyżańska – pokój 106 (I piętro)

godziny pracy:

  • poniedziałek 10:00 – 15:00,
  • środa 8:00 – 15:00,
  • czwartek 10:00 – 15:00,
  • piątek 8:00 – 13:00; 13:00 – 14:00.

Pedagog specjalny

Lidia Błońska – pokój 106 (I piętro)

godziny pracy:

  • poniedziałek 9:00 – 14:30,
  • wtorek 9:00 – 14:30,
  • środa 9:00 – 11:30; 12:30 – 13:20,
  • czwartek 8:00 – 9:00; 9:00 – 11:40.

Gabinet profilaktyki zdrowotnej

pielęgniarka Ewa Boratyn – pokój 203a (II piętro)

godziny pracy:

  • poniedziałek 8:00 – 15:30,
  • wtorek 12:30 – 15:30,
  • środa 12:30 – 15:30,
  • czwartek 12:30 – 15:30,
  • piątek 8:00 – 15:30.
Podmiot udostępniający informację:
I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej Woli
odpowiada: Tomasz Siemienkowicz
data: 24-10-2024
wytworzył: Marzena Grudzińska
data: 24-10-2024
data: 24-10-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 24-10-2024 - Edycja treści
  • 17-02-2023 - Edycja treści
  • 09-06-2021 - Edycja treści
  • 09-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 493