Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej Woli zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://1lozdwola.bip.wikom.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 06 września 2019.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04 lutego 2020.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Na stronie szkoły znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
  • W sprawozdaniach finansowych znajdują się pliki niedostępne cyfrowo. W ten sposób są generowane przy pomocy oprogramowania, którym dysponuje placówka.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

Data sporządzenia deklaracji: 05 lutego 2021.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Tomasz Siemienkowicz

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do dyrektora naszej placówki:

  • Tomasz Siemienkowicz – Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej Woli,
  • adres: ul. Jarosława Dąbrowskiego 6, 98-220 Zduńska Wola,
  • e-mail: t.siemienkowicz@lo1zdwola.dlaedu.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej Woli mieści się w budynku przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 6.

Główne wejście do budynku szkoły znajduje się od ul. Żeromskiego.

Parking dla samochodów znajduje się przed wejściem głównym i na dziedzińcu szkoły.

Szkoła posiada trzy piętra i dwie klatki schodowe.

Na parterze budynku w holu wejściowym znajduje się tablica informacyjna z oznakowaniem poszczególnych pomieszczeń szkolnych oraz tablica dotycząca drogi ewakuacyjnej.

Budynek częściowo dostosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Do szkoły wchodzi się schodami (7 stopni), drzwi znajdują się po lewej stronie i prowadzą do przedsionka. W przedsionku po lewej stronie na wysokości 150 cm. znajduje się dzwonek (można zadzwonić i w ten sposób przywołać pracownika obsługi, który pomoże w dalszym poruszaniu się po terenie szkoły).

Na parterze szkoły znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Od strony dziedzińca szkoły znajduje się wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Obok miejsca parkingowego na zewnątrz znajduje się dźwig do przemieszczania osób z niepełnosprawnościami, którym można wjechać do budynku szkoły na parter, I i II piętro.

Wejście na teren szkoły osoby z psem asystującym jest możliwe po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. Warunkiem wejścia do szkoły osoby z psem asystującym jest wyposażenie psa w uprząż oraz posiadanie certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wymaganych aktualnych szczepieniach weterynaryjnych. Możliwość wejścia do szkoły z psem asystującym nie zwalnia osoby z niepełnosprawnościami z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa asystującego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.